Umudunu kaybetme. Çünkü umut insanın kendisidir...
Kazanırken kaybetmek... Kazandıkların karşısında, kaybettiklerine üzülüyorsan, bil ki kaybetmişsin demektir.
Ne Mutlu Türküm diyene.
Mustafa Kemal Atatürk
Gün doğmadan neyin ak neyin kara olduğunu bilemezsin.. Tıpkı zor güne düştüğünde kimlerin yanında olacağını yada kimlerin olmayacağını bilemediğin gibi...