Kaanaq

Kaanaq
@Badboyaq
Ee kimse yaşattığın yaşamayacaksa Ben şerefsizliğe başlıyorum
Okuyoz amk
Hastane aq
133 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
Uzun zamandır hesap var ama hala yeni okurluk
Arkadaşlar yeni okurluk için şarkı sözüü?!?!
Reklam
sena gül niye engelledin beni
boş yapalım
Ben bu şarkıyı niye ezberledim aq Dediğiniz bir şarkı var mı varsa nedir
"Bebeğim " Yaz devamını klavyen getirsin ne boklar yiyorsunuz birlikte görek Ben yazsam herhalde cennetten kalıcı ban yerim
Sıkıldım kimse yok mu