Bade A.

Bade A.
@Badeaa
Kalbinizin raflarına kitaplar dizin…
Güzelmiş...
“Eskiler bıktım demez, gönlümün tahammül mülkünü yıktın derlermiş.”
Alıntı
Reklam
“Çok yanlış bir çağda gençliğimi tüketiyorum.”
Alıntı
“Yola yanımızda olanlarla devam ediyoruz, diğerleri ha var ha yok…”
Alıntı
“Havalar soğuduğunda insan gölge veren ağaçları unutur.”
Alıntı
“Demek ki dünyada olmak, yaşamaya yetmiyor.”
Alıntı