“Hiçbir şeyin fazlası iyi değildir ama babamın hep söylediği gibi “başını kaşıyamayacak kadar meşgul olmak,başını kaşımak bile istemeyecek kadar sıkılmaktan iyidir”.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Okulun genellikle herkese uyacak standart boy bir şey olarak düşünülmesi çok kötü.Size uymadığı zaman,sizde bir sorun varmış gibi muamele görüyorsunuz,yani başarısız olan sistem değil,siz oluyorsunuz.”