ᗷᗩᕼᗩᖇ ARYA

ᗷᗩᕼᗩᖇ ARYA
@BahArya09
İnsanlar kırıcıydılar, kitaplara sığındım...
teacher
ADÜ
...
21 Mart 1999
61 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Kim neyi görmek isterse onu görüyor, kim neyi duymak istiyorsa ona kulak veriyor.Yani kısaca herkes işine geldiğu gibi davranıyor.Herkes almış eline bir saz,kendi türküsünü söylüyor.
Sayfa 103·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Peyami Safa'nın "İyiler kaybetmez,kaybedilir." deyişi rahatlatıyor biraz beni.
Sayfa 98·Kitabı okudu
Her şey bir yana da, net olmayan her şey beni çok yoruyor.
Sayfa 78·Kitabı okudu
Kaybedince acıya teslim olma.Her kaybedişte bir kazanç vardır,unutma.
Sayfa 71·Kitabı okudu
Bakın Reşat Nuri Güntekin yorgunluğuzun nedenini nasıl özetlemiş: "Biz hayır demeyi,işim var demeyi,olmaz demeyi beceremeyen insanlarız.Yorgunluğumuz bitmez bizim."
Sayfa 56·Kitabı okudu