ᗷᗩᕼᗩᖇ ARYA

ᗷᗩᕼᗩᖇ ARYA
@BahArya09
İnsanlar kırıcıydılar, kitaplara sığındım...
teacher
ADÜ
...
21 Mart 1999
61 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
İyi düşünmek için esasen yalnız kalmak gerekir. Bu temel şarttır,yalnız kalmayı bilmek gerekir. Yalnız kalmayı bilmeyen milletlerden fazla bir şey çıkmaz. Mesela iyi bir düşünür çıkmaz.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İşinizi doğru seçin. Daha en başından aşık olduğunuz bir işi yapmaya gayret edin. Bunu yapmazsanız, ne kadar çalışkan olsanız da hayattaki gayenizi kaybedersiniz;zihniniz uyuşur.
Ne yaşadıysanız yüzünüzde yansır. İnsanın yüzü bir kitap gibi okunabilir. İfadeniz bomboşsa da hiçbir şey yaşamadığınız fark edilir. Bundan kurtulmak mümkündür; yaşayın, monotonluktan uzaklaşın,gezin,görün,keşfedin,başkalarıyla ilgilenin,okuyun,sevin. Bunları dolu dolu yapın ki yüzünüze yansısın. Yüzünüz ifadesiz kalmasın.
Kimsenin sizi bulmasını beklemeyin, nitelikli insanları siz arayın!