"Hepimizin içinde ne cinayetler ne rezaletler ne utanç verici işler kaynıyor! İyi kalıyoruz çünkü korkuyoruz. Tüm isteklerimiz, tutkularımız yaşamımız boyunca bastırılmış, sönmemiş, canlı kalıyor ve kanımızı zehirliyor. Ama kendimizi tutuyoruz, komşularımızı kandırıp şerefli ve namuslu olarak ölüyoruz. Görünürde yaşamımız boyunca kötü olan hiçbir şey yapmıyoruz. Ama Tanrı'yı kandıramayız."
"Hoşunuza gitsin ya da gitmesin, eşitiz. Belki siz zengin, ben yoksulum. Belki sizin, sürünüzü yayacak verimli otlaklarınız var. Benimse gördüğünüz gibi, başımı sokacak en ufak bir yerim yok. Bütün bunlara karşın, Tanrı'nın karşısında eşitiz. Belki ben Tanrı'ya daha bile yakınım, çünkü açım."