“ Hak etmediğin bir şeyin sana gelmesini bekleyemezsin.”
Deme Can dostum . Sen de deme bunu bana. Ben bilmez miyim ama yürek yangınıma bir umut lazım, yoksa ölen ruhumun yanına bedenimi de vermem gerekecek...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Allah büyüktür...”dedi. Ve devam etti, “ bekletiyorsa en güzelini yaşatmak içindir, varsın ben hüzünle bekleyen olayım. Sabrımı katık yapar zamanın akışına ayak uydururum.”
Ah güzel insan, bilen olur mu senin şu güzel yüreğinin temizliğini.