Bize zarar verdiğini düşündüğümuz her insanı hayatımızdan çıkarırsak yalnız kalırız... Aşırı yalnızlık, yani kaliteli yalnızlık kaliteli bir depresyona sebep olabilir. İnsanların kötü huyları olabilir , bize zarar veren tarafları da olabilir. Ancak her zararlı insanı hayatımızdan çıkarmak zorunda değiliz ; kendimizi koruyabileceğimiz mesafeye almak ve teması azaltmak , birini hayatımızdan çıkarmadan önce uygulayabileceğimiz yöntemlerden biridir .
Hayatın doğal akışında inişler çıkışlar, birkaç günlük ruh hali değişiklikleri yaşayabilirsin; bazen daha sabırsız olduğun bazen de hayattan keyif alamadığın zamanlar olabilir.