Kendini iyi hissettirecek deneyimlerde bulunman da gerekiyor. Çünkü kaybettiğin özgüveni kazanmak için başarılı olduğun şeylere tekrar ihtiyacın olacak.
Bir dostlukta, ilişkide olması gereken bazı standartlar var. Dürüstlük, alma-verme dengesi, samimiyet ve şefkat gibi. Bunların olması lüks değil, gereklilik...Bir şeyleri elde etmek için kendini kanıtlaman gerektiğine inanıp, savaşıp durursan hem kendini yorarsın hem de beklediğin şeyleri elde edemezsin.