B

B
@Bahar_dn
Ji bin asîmanek tarî hêvî digerim...
Şu hale bak, ortalık hayat kadını dolu gibi görünüyor. Peki hayat erkeği dolu değil mi bu ülke?
Sayfa 133·Kitabı okudu
Reklam
Bana saygısızca hitap edene saygıyla hitap edemem, bana değer vermeyene ben de değer vermem.
Kitap okuyun, kitap iyi arkadaştır. Boş kalan insan kendisini içten bitirirmiş.
Sayfa 98·Kitabı okudu
Şunu unutma ki yoldan çıkan kızların çoğunun suç ortakları iyi niyetli analarıdır. Kızlarının her suçunu babalarından saklarlar, kendileri de bir çözüm bulamazlar.
" Çağla ilgisi yok. Din dindir, dinsizlik de dinsizlik. Dinsizlik, İslâm dininden daha mı faydalı ki çağımıza onu layık görüyorsunuz? "
Sayfa 91·Kitabı okudu
Reklam