B

B
@Bahar_dn
Ji bin asîmanek tarî hêvî digerim...
Dilê Min
Dilê min dilêk nazike Ji min dûr ê ne nêzik e Nizane zimanê zik e Tu rehber î lo dilê min 🪶 Dilbêzarê Bêkes
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ger tu nizanibî tu li çi digeri, tuyî bifikirî ku her tiştê tu dibînî ew e yê ki tu lê digerî."
"Tu dikarî şaş bifikirî,şaş fêm bikî,an ji şaşitîyan bikî;lê tu nikarî şaş hîs bikî."
Olmadı
O sessiz vedanın o garip göçün sebebini hayra yordum olamadı... Ali Kınık
"Senin iyi kitaplar okuman lazım üzerine çok fazla gereksiz şey sinmiş." Maksim Gorki