Bahar

Bahar
@Bahardinc
Hayatımı aşkına vermek isterdim.
Sayfa 69
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seni her zamanki gibi içten seveceğim.
Sayfa 69
Yaşamak hoş şey, değil mi? Hayatı seviyor musun sen? Seviyorum. Çok uzun yaşamak isterdim. Bilmek ki, dedi, ben ölmek de isterdim ama... Evet, yaşamak, sevmek, insanları sevmek hoş bir şey.
Sayfa 34
Ahh benim küçük zezem ne kadarda güzel bir yüreğe sahipsin öyle.
8/10
·184 syf.·
Beğendi
·
2023 21. kitabı
Şeker portakalı 5 yaşındaki Zeze isimli bir çocuğun hikayesi. Zeze haylaz, itilmiş kakılmış, yanlızlığa alışmış ve acıları kabullenmiş bir çocuk. Yoksul bir ailenin çocuklarından biri olan ve yaşıtlarına göre zekası ve hayal gücü çok gelişmiş bir çocuktur. Ancak oldukça da yaramazdır. Bu yaramazlıkları yüzünden sürekli dayak yemektedir. Ve hiç bir çocuk (ailesi)tarafından böyle bir şidete maruz kalmamalı. Ve hiç bir çocuk dayak yememeli. Ve hiç bir çocuk 5 yaşıda ölümü istememeli. Kitabı hep merak etmiştim sonunda okuma fırsatını buldum bayıldım diyebilirim. Çok fazla duygulu insanın ağlamamak içi ruhsuz olması gerek. Küçük Zezenin acıları. Keyifli okumalar "Xururuca!" "Ne var Zeze?" "Ağlamak kötü birşey mi?" "Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala." "Neden sordun?" "Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..."
Şeker PortakalıJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 2022275,7bin okunma
Xururuca! Ne var? Ağlamak kötü bir şey mi? Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun? Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes...
Sayfa 73