Bahar sifil

Bahar sifil
@Baharsfl
•Bir de sosyalizmdi en büyük tutkum. İnsanların sömürülmesi, açlığı, çalıştıkları halde kazanamamaları beni derinden yaralıyor, insanlığın bu inanılmaz kötü, adaletsiz durumuna baş kaldırıyordum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
•Dünyadaki sorunların nedeni fakirleri doyurmak konusundaki kaynak yetersizliği değil,zenginleri doyurmak konusundaki zorluktur
`Giyotin gibi bir inanç, onun kadar ağır, onun kadar hafif.
'Hepimiz özgürlükten yana olduğumuzu ilan ediyoruz; aynı sözcüğü kullanıyoruz ama aynı şeyi kastetmiyoruz.
•el kadar çocuklar ne kadar da çok mendil satıyorlar herkes mi ağlıyor yoksa bu kentte?