Yokluğun gözü çıksın evde okuyacak kitap bulamayınca okudum. Güzel kitaptı lakin ben içindeki bir çok hikayeyi, sosyal medya üzerinde okumuş veya radyodan dinlemiştim. Sonuç olarak kimin yazmış olduğunu öğrenmiş oldum diyelim.
Kadının kendi çocukları olmadıkları halde onlara şefkat ve yaklaşarak ağladığını ve onlara sevdiğini görünce Tanrının varlığını hissettim kadında. O zaman insanın ne ile yaşadığını kavradım.