"Mehmet de kendisine demiyor muydu, “Bir daha âşık olmam sanıyordum, sonra bir şey oldu, sen oldun,” diye... Herkes parmakla göstermiyor muydu onları... Mehmet yapmazdı..."
"Adım büyük ışıklarla yükseklere yazılacağına, sevdiğim adamınkiyle bir nişan halkasının içinde dursun daha iyi bence... Böyleyim ben, kadınların çoğu böyledir. Siz erkekler bunu anlamaz mısınız?"