DiyetisyeN

DiyetisyeN
@Balbadem98
"...bedenler soğur, bah­çeler yabani ota boğulur, çocuklar yetim kalır."
Sayfa 123·Kitabı okudu
Reklam
"Mutluluk kı­sa sürer, tıpkı o bahar açıp solan nergisler ve fulyalar gibi. Hü­zün, her şeyi boğan ve babamın onlardan kurtuluş yok dediği inatçı otlar gibi uzun süre kalır."
Sayfa 92·Kitabı okudu
"Bazen düşünüyorum da acı, en somut fiziksel acı, dünya­dan ayrılmamızı kolaylaştırmak için gönderilmiş olmalı. O kor­ku dolu saatlerde en korkunç olayı düşünmemek için."
Sayfa 71·Kitabı okudu
"Bir ölümü anlatmak, onu yaşamaktan daha kolay değil."
Sayfa 68·Kitabı okudu
"Çıkışta babam kapıda durdu ve şöyle dedi: Doktor bey, or­ganlarımı bağışlamak istiyorum ama sağlam, doğranmamış bir yerim kalmadı..."
Sayfa 35·Kitabı okudu
Reklam