DiyetisyeN

DiyetisyeN
@Balbadem98
"Hepimizin içinde biraz şeytanlık var."
Sayfa 96·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Cinsellikleri onları sürekli aldatıp tuzağa düşürmese, köleleştirmese, işkenceden geçirmese erkeklerle kadınlar ne kadar özgür olurdu!"
Sayfa 85·Kitabı okudu
"Bir kadını sevdiğinde ondan hiçbir zaman emin olamaz insan... kendinden emin olmadığı için mi acaba?"
Sayfa 80·Kitabı okudu
+1 :D
"Erkekler... pis hayvanlar. Domuz daha temizdir bunlardan. Kendi çirkeflerinde çürüyorlar. Kadınlar nasıl evleniyor bunlarla anlamam. Leş gibi de kokarlar."
Sayfa 61·Kitabı okudu