Yine tuhaf bir hissiyatıñ çalkantısıyla ruhum calkanlamakta...Ãdını koyamadığım kaygıların ruhumu ürperten kasvetin, yüreğimi hüznü teslim eden duyguların kuşatmasında
kurtulamıyorum..Muhal bir vurgunun yorgu-
nuyum ..Umutla umutsuzluk arasındaki hoyrat çalkantılara düşen kalbim, huzursuzlugun çıkmazlarına savrulan uçurumun kıyısındayım bu gece..
Õmrůmden sahneleri tespih taneleri gibi uf-kuma diziyorum..Hafızamdaki fotograflarla sůzgeçten geçirip onları yeniden an/ılarımda yaşayıp yad etmek istiyorum..
"Ben"cillikten uzak duygularımın eşliginde, onları mantık süzgecinden geçirip we gururla anmak..Ewwelimde kalan gůnlerin, hayatımda acı ve tatlı hatıralar bırakan, hayatıma iz důşůren fotoğraflarını seyretmek..!
Îñsañca yaşayabildim mi hayatı? Îftirasız, kul
hakkına doknmadan,menfaat uğruna haksız-
lığın yanında saf tutmadañ analiz etmeye ça-
lışıyorum fañi õmrůmü...
Baran