Nerden başlayacağımı gerçekten bilmiyorum artık. Deprem oldu binlerce insan öldü ,bu gün yağışlardan dolayı sel oldu onlarca insan yaşamını yitirdi ve belki bilemediğimiz binlerce canlı yaşamını yitirdi. Sosyal medyalarda her şey unutuldu ben unutamıyorum hiç birşeyi vicdan sahipleri ne olur unutturmayım. Herkes toplasın kendini insanlığınızı öldürmeyin ne olursunuz.