Özlemlerim kalmadı. Ben aslında sürekli özlüyor ve bir özlem durumunda yaşıyorum. Bu yüzden özlemlerim yok. Yalnız bir kavrama bu. Bütünselliğin kavranması. Bitirilmişliğin. Bir yolculuğun sonu. Başlangıcı olmayan yatay bir yolculuğun sonu. Kendi yuvarlağım çevresinde dönen bir yolculuğun. 
Aklını en acı olana, en derine ,en sonsuza atmışsan korkma. Ne sessizlikten ,ne dolunaydan , ne ölümlülükten, ne ölümsüzlükten, ne seslerden , ne gün doğuşundan,ne gün batışından. Sakin ol. Öylece dur. Yaşamdan geç . Kentlerden geç. Sınırları aş. Gülüşlerden geç . Anlamsız konuşmaları dinle , galeri gez, kahvelere otur- artık hiçbir yerdesin .