Başakk

Allah'a dayadık sırtımızı, o ne güzel vekildir. Allah'tan geldik, dönüşümüz de O'nadır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Her şeyi Allah'a bırakmış durumdayım."
"Günah batağındayım, yok mu bir çıkış yolu? "diyorsan dinle!
Şeytanın en çok verdiği vesveselerden biri de umutsuzluk hissidir. İnsana yaptığı günahları daha da çirkin göstererek ümitsizliğe sürükler. Oysa bir Müslüman ne kadar günah batağına girmiş olsa da hiçbir günahın yüce Rabbimiz'in merhametinden büyük olmadığını bilmelidir.Yüce Rabbimiz ayetlerinde ölüm anına kadar tövbe kapısının açık bıraktığını apaçık belirtmiştir. Bir kul olarak bize düşen ise samimi bir tövbe ile rabbimize dönmektir. 🌱De ki (Allah şöyle buyuruyor): “Ey kendi aleyhlerine olarak günahta haddi aşan kullarım! Allah’ın rahmetinden ümit kesmeyin. Allah (dilerse) bütün günahları bağışlar; doğrusu O çok bağışlayıcı, çok merhametlidir.”
- kalbinin hâli nasıl? + Allah'tan istikâmet istiyor.
Din
"Ömür ağaç dalında savrulan bir yapraktır. Ne kadar genç olursan ol, sonun kara topraktır." Necip Fazıl Kısakürek
Din