Özlem

Özlem
@Basar567
Ne Mutlu Türk'üm Diyene Mustafa Kemal Atatürk ORİFLAME ÜYELİK AVON Üyelik @basar756810
Zor zamanlar gerçek karakteri ortaya çıkarır
Reklam
İçimdeki yarayı nefretle yendim ben
Bazen geçmişte sustuklarınıda beraberinde alıp konuşmak istiyor insan
Bir ümidim yok. Bu sondu. Artık hiç bir şeyin değişmesine imkan yok, lüzum da yok.
Okuyarak öğreneceksin ama severek anlayacaksın
Reklam