Özlem

Özlem
@Basar567
Ne Mutlu Türk'üm Diyene Mustafa Kemal Atatürk ORİFLAME ÜYELİK AVON Üyelik @basar756810
Kadere olan rızam, yazana olan sevdamdandır.
Reklam
Kimden iyilik beklediysem ondan zarar gördüm
Adaletin olmadığı yerde ahlaktan bahsedilemez
Sen beni benim sana inanmışlığımla sınadın
Sevmek iyi gelir insana iyileştirir