Bir yıl boyunca kadınlar hakkında kaç kitap yazılmış olabileceğine dair bir fikriniz var mı? Bunların kaçının erkekler tarafından kaleme alındığını tahmin edebilir misiniz? Peki, ya evrendeki belki de en çok tartışılan hayvan türü olduğunuzun farkında mısınız?
...şuna buna hınç duymak, kin beslemek ne kadar yersizdi ve dostluklar kurabilmek ve kafa dengi kişilerle birlikte olabilmek ne kadar gıpta edilecek bir durumdu.
Yalnızlıktan evlenmekle eline ne geçer ki insanın? Birinin yalnızlığı ötekininkiyle birleşince sonuç müşterek bir ev olmaz ki, sadece katorga. En karanlık gecede bile birbiri üzerine çöker bu yalnızlıklar. Bir insanın yalnızlığını kötüye kullanmak daha berbat bir şey...