Üvercinka

Üvercinka
@Basitbirokur
İçimde ne fırtınalar koptuğunu ne sana ne de başkasına açıklayabilirim. Nasıl anlatsam? Kendime bile anlatamıyorum ki...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İkiye bölündüm, bir tarafım gitmek istiyor, diğer yanım gitmeye korkuyor..
Her şeyi ben kendim kazanmak zorunda kaldım. Şimdim, geleceğim değil sadece, geçmişim de. Gördüğün insanların her birine verilmiş, bağışlanmış olan bu ikisi. Ama bana yok! Bu dünyadaki en zor şey değil de ne?
Başka fırsatlarımız olmalı, dünya fırsatlarla dolu değil mi? Sadece ben bilmiyorum ne zaman, o fırsatlar neler, neredeler!