Üvercinka

Üvercinka
@Basitbirokur
Gözlerimi kapatıp en derinlere daldım, seni görüyorum, içine çekiyorsun beni, bense kayboluyorum...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...biraz rahatlamak için huzur ve sakinlik, ihtiyacım olan tek şey. Ama çok daha özel ve farklı bir huzur benimkisi; başka bir deyişle benim huzurum sessizlikle değil, daha başka bir sesle; kulağımda, gözümde apayrı bir hisle mümkün.
Yanımda olduğunda ve benim olduğunda hissettiğim mutluluğu kelimelerle, gözün gördüğü, ellerin dokunduğu, kalbin hissettiği herhangi bir şekilde anlatmak ne mümkün; ben bile idrak edemiyorum henüz.
Yoruldum bu umutsuzluktan, acıdan, aşktan...
Şimdi çok daha sakin ve dingin ruhum...