Ey yar..! Telaşımı hoş gör,ıslandığım ilk yağmurumsun..kabul edilmesini arzu ettiğim duâ'M gibi taşıyorum yüreğimde seni elhamdülillah..avaz ve nida ile sesin hükmetsin gönlüme...bir fısıltı yeter ömrümü ömrüne vermeye..sen benim seccademde ki duâ'msin..Amin dediğimde göklere sığmaz taşarsın..ey yüreği cennettim olan yâr..!elhamdüllilah yüreğimle seviyorum seni.. Başkası haram bana.
Dostluk ağlamaksa, yüreğindeki acıyı paylaşmaksa, üzüldüğünde sıcak bir kucaksa ve dostluk için ateşe atılmaksa, dünya durana, can bedenden çıkana dek sevdiğimsin.