Bay R.

Bence herkes sevdiği kişi yada canlı hâla hayata iken seni seviyorum , iyi ki varsın demeli çünkü öldükten sonra bir önemi kalmıyor ve canınız çok yanıyor düşünmek hayal etmek bile bu kadar can yakıyorsa gerisini siz düşünün.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Şöyle etrafıma bi bakıyorumda insanlar gerçekten çok az düşünüyo.
Eğer bir yerde bir olay yaşanmışsa orada kimse masum değildir .
siz hiç kendinizden nefret ettinizmi ben çok ettim