Bay R.

İnsanların olmadığı yerler gerçekten çok güzel oluyor , daha çok huzur veriyor yıldızlar, deniz altı, gökyüzü . İnsanlar ne kadar da kötü heleki hayvanların açısından bakıldığında bu dünyanın başına gelmiş en kötü canlı olabiliriz.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bence bu dönemlerde en önemlisi sıradan olabilmek ki şunada inanıyorum ileride sıradan insanları arıycaz.
Şu dünyada ağlama duygusu olmasaydı vay bizim halimize.
Mevlana
Kalp yorulunca terini gözünden akıtırmış.