Bayan GÖÇER

Bayan GÖÇER
@Bayan_Gocer
𝘉𝘪𝘳𝘢𝘻 𝘰𝘬𝘶𝘳 𝘣𝘪𝘳𝘢𝘻 𝘺𝘢𝘻𝘢𝘳 ; 𝘩𝘦𝘳 𝘴̧𝘦𝘺𝘪𝘯 𝘨𝘦𝘤̧𝘪𝘤𝘪 𝘰𝘭𝘥𝘶𝘨̆𝘶𝘯𝘢 𝘪𝘯𝘢𝘯ı𝘳 𝘰̈𝘺𝘭𝘦 𝘺𝘢𝘴̧𝘢𝘳..
Sizce bazı insanlar neden değer görmediğini hisseder?
Niye hep acı çekiyordum, hep zorbalığa uğruyordum, hep suçlanıyordum, her daim ayıplanıyordum? Niye kimseyi memnun edemiyordum? Birinin gönlünü kazanma çabalarım neden boştu?
Alıntı
Bayan GÖÇER isimli okura yanıt verildi
Bayan GÖÇER
Asthley Aynen öyle.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sizce bazı insanlar neden değer görmediğini hisseder?
Niye hep acı çekiyordum, hep zorbalığa uğruyordum, hep suçlanıyordum, her daim ayıplanıyordum? Niye kimseyi memnun edemiyordum? Birinin gönlünü kazanma çabalarım neden boştu?
Alıntı
Bayan GÖÇER
Değer görmediği için :)