Bay shelby

Bay shelby
@Bayshelby
Hayat bazen bir fav atıp insanları mutlu edebilmektir. #Hêr bîrînin çirokêk dibeje
@Bayshelby·
·
sabitlendi
Çok hata yaptım. En kötüsü, gözlerim açıkken uyuyakalmaktı.
Reklam
Sen haklı değilsin ama ben mevzuyu uzatmayacak kadar bıkkınım.
Mümkünse bazı insanlarla aramız kötü kalsın.
Birinin size sandığınız kadar değer vermediğini fark etmek o kadar kalp kırıcı ki
Benim için hiç çabalamadın. Bu farkındalık kalbimi ağrıttı..
Reklam