Alıntı paylasmak ne kadar yanlış birşey bence kolaya kacmak , düşünmemek demektir. Kisaca tembelliktir. Siz hiç doğanin alıntı yaptıgını gördünüz mü ? Kuşların , hayvanlarin veya bitkilerin. Bir ağacın alıntı yaptığini gördünüz mü ? Yaprakları, çiçekleri ve meyveleriyle kendine has özümsemesiyle hayat bulmuştur o ağac ve o ağaç oksijen, güneş ve sudan alıntı değildir, aksine bu materyallerden ne üretim yapabilirim diyen çalışkan bir emekçidir.