okuduğum en kötü, cadılı ve çocuğumsu (?) kitap olabilir. kitabın kapağı ne vaat ediyorsa o yani. ne romantizmi iyiydi ne kurgu ne ilerleyiş. bomboş çocuk kitabı gibi bir kurguydu. okuyalı çok olmadı ama aklımda hiçbir şey kalmamış bile.
Aklı hâlâ alamadığı kitaplarda olan bana, evimde okumadığım 363 kitap olması şoku. Yılda 50 kitap okusam 7 yıldan uzun süre yetecek kadar kitabım var 😬 (107/470).
Aklı hâlâ alamadığı kitaplarda olan bana, evimde okumadığım 363 kitap olması şoku. Yılda 50 kitap okusam 7 yıldan uzun süre yetecek kadar kitabım var 😬 (107/470).