📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neden okudum ki dediğim kitaplardan biri.Aşırı saçma ve aslında tam bir wattpad kitabı.Serinin 3 kitabını okudum.3. kitabını okurken ne gerek vardı falan diyordum hatta.Sonu yine çok klasik bitmiş zaten.Bence okumazsanız da bir şey kaybetmezsiniz.Malesef bazı yaşıtlarım bu kitabı çok seviyor.Aslına kitabın içinde "sen benimsin" lafı geçtiği an kitabı bırakmalıydım.Yarım yamalak saçma bi yorum oldu ama bence anlatmak istediğimi anlattım.