Bebenne

Bebenne
@Bebenne
Ne varsa eskide vardı... #MTO
Senin göğün hep berrak olsun, tatlı gülüşündeki ışıltı ve dinginlik hiç eksilmesin.....
Reklam
Büyükanneme sorarsanız, eski günlerde her şey daha iyiydi! Eskiden daha gençti, güneş eskiden daha iyi ısıtırdı, kaymak eskiden böyle çabuk ekşimezdi... Ne varsa eskide vardı!
Yüreğim konuşurken ben susmayı beceremem.
Sayfa 11
Nasıl oluyor da böyle bir göğün altında türlü türlü suratsız, kaprisli insan yaşayabiliyor?
Sayfa 3
hem bilindiği gibi, tembellik bütün kusurların anasıdır.
Sayfa 36