Bedia

Bedia
@Bediaben
Ey benim gönlümün nazlı çiçeği, Barışın ellere'de küsün bana mı? Sana kim öğretti böyle sevmeyi, Bayramın ellere'de yasın bana mı? Duymadın gönlümün haykırışını, Kırdın şu gönlümün sabır taşını, Görmekten usandım çatık kaşını, Gülüşün ellere de nazın bana mı?
Reklam
Gönlüm kül oldu yandı bu aşktan Ateşime döktüğün su bilir beni Ne soran var beni ne alacak kervan Kaybolup gittiğim çöl bilir beni İçimdeki taşkın yıkar bendini Taşa yazsan çatlar böyle hasreti Yürek feryat figan bülbül misali Bağban bilmez de gül bilir beni..
Beklerim seni... Eğer zaman geçecekse yüreğimde, Uğramayacaksa semtimize ayrılık, Sıcaklığın soğumayacaksa bedenimde. Ve gözlerin... Hep aynı bakacaksa, Emin ol, Beklerim seni... Zaman tükenene kadar...
Bilsem ki... Bütün yağmurlar gözümden Damlayacak.. Bilsem ki... Senden bana yadigar Bir tek hüzün kalacak... Bilsem ki... Gönlüm yerlere düşüp Cam gibi kırılacak... Yinede severdim seni yâr..
Gecede hasretin vurduğu anda Beni öp öyle uyu rüyalarında Yüreğinde yak beni söndürme Sevdiğim beni sakın unutma... Gülüşünün kıyısından ayırma beni Kalbine nakış nakış işle ismimi Göğsünün üstünde sakla resmimi Sevdiğim beni sakın unutma...
Reklam