Yalniz kaldigim zamanlarda büyüdügümü fark ettim. Kimin bende ne kadar oldugunu gördüm. En zor sınavımı tek basıma atlatmaya çalıştım, ama oldugumdan çok daha saglam ayaga kalktım. Kimseden medet ummamam gerektigini anladim herkesi nereye ne kadar koymam gerektigini ögrendim.
İçimde, adını ve kaynağını hala keşfedemediğim karanlık bir nokta git gide büyüyordu. Benimle besleniyor, beni tükettikçe kendi büyüyordu. Beni teslim alıyordu. Kuralları o koyuyordu. İnandığım şeyleri tükettikçe beni daha da kolay yönetiyor, bana istediğini yaptırıyordu.