Betüş

Şu küçük dünyada herkes incitilmiş, isimsiz, herkes yanlış yerde.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bu dünya bir penceredir her gelen baktı geçti
Gözlerinde karanlık bir nefret okunuyordu, bana bile öyle bakıyordu. İnsan umudunun bir kısmını kaybederse üzgün görünür ama tamamen umutsuz kalınca, böyle olur.
Her insanın içinde iyi ve kötü, yan yana durur. Hangisini beslersen o galip gelir.