Yazarın okuduğum üçüncü kitabı oldu. Akıcı ve yalın bir dili vardı. Çok kısa sürede bitirdim. Kitaptaki illüstrasyonları çok beğendim. İnsanların hurafelere, batıl inanca nasıl kandığını çok sade bir şekilde anlatmış. Ben çok beğendim. Okumanızı tavsiye ederim. Keyifli okumalar.