Bir an ona aşık olduğumu sanmıştım. Ama ben temkinli hareket ederim, hem de kuralcı biriyimdir. Ve bu kurallar duygularım için bir nevi fren görevi görür.
"... Hemşireye bebeğimin kız mı erkek mi olduğunu sordum. Kız olduğunu söyleyince de başımı çevirip ağladım."
"Ama bu güzel bir şey," dedim, "Ben şahsen kız olduğuna sevindim. Hem umarım aptal olur. Çünkü bu dünyada bir kız için en iyisi güzel, küçük bir aptal olmak."