Behçet

Behçet
@Behet3621
Yaşamak elindeyken bugüne bugün, ne diye bırakır, yarını düşünürsün?
Matematik öğretmeni MEB
Egitimci
57 okur puanı
Haziran 2024 tarihinde katıldı
Yalnız kaldınız sanırsınız, Biliyorum. Yalnız bırakılmışsınız, Biliyorum. Ötesi yok. Ötesi var: Yalnızlık Müziğin bile seni dinlemesidir. Yalnızlık İnsanın kendine mektup yazması Ve dönüp-dönüp onu okuması Yalnızlığın da ötesidir. Özdemir Asaf
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Umut
Salınıp çık, içine bahar dolsun Ne bu dünya böyle kalacak Ne geçmiş ziyan olacak Açacak akşamlardan mor leylaklar.
Her leke Kendisiyle çıkar. Özdemir ASAF
"elbet hep böyle geçmeyecek ömrüm , biliyorum bu çeşit yaşamak , zor. kimbilir tanrım , kimbilir hangi güzel yerde beni , hangi ölesiye sevda bekliyor ?.." Turgut Uyar'ın Dizeleriyiz
Dünyadaki hiçbir çıkar, verdiğiniz sözü tutmamaya veya kendinize olan saygınızı kaybetmeye değmez.