Beyza

Beyza
@Belemir8
Ben de bir kez olsun birkaç güzel gün geçirmek isterdim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her ne kadar içine akıttığı gözyaşları gözlerini körleştirmişse de, burada ki doğanın güzelliğini yine de görebiliyordu.
Çünkü onunla göz göze geldiğinde kendini güçsüz hissediyordu.
Bir günü bile kendime ayıramadım ve şimdi yalnızım.