Bu zamana kadar neden okumamışım geç bile olsa bayıldım.Dili akıcı ve sürükleyici.Çok keyifle ve zevkle bir çırpıda okuduğum kitaplar arasında yerini almıştır.Bence Amin Maalouf’un en güzel kitaplarından biri diyebilirim.Hasan Bin Sabbah,Nizamülmülk ve Ömer Hayyam üçlüsünü yalın ve güzel anlatan en iyi kitaplardan biri.Ben çok beğendim.