Oruç tutmak; Bize her türlü nimeti verenin Allah oldugunu kabul ettiğimizin ilanıdır.
Oruç tutarak deriz ki ;
“Allahım bana bu nimetleri veren sensin, nimeti en başta veren sen olduğun gibi yine senin rızan olmadığı süre ne yer ne içerim.”
Ramazan’a kavuşturana şükürler olsun...