BeStE

BeStE
@Belissima
Bu sana ikinci kez gelişim... Ve ikinci kez canımın yanışı.. Yine gidişini izliyorum çaresizce.. Gitme kal diyemiyorum, o giderken içimin parçalandığını anlatamıyorum. Oysa sözü vardı yağmur yağınca beraber izleyecektik şimdi ben her yağmur yağışında içimde kopan fırtınaları nasıl susturayım kalbime nasıl söz geçireyim sen söyle...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çaresizim mecbur bu veda..
Müzik
"Sevmek zahmetli iş, bu zahmete katlanamayan yaşadım desin... Ama sevdim demesin!
Ve beklenenler... Neden hep vazgeçildikten sonra gelir...
Aklım fikrim darmadağın..
Müzik