BeStE

BeStE
@Belissima
Bugün iyi ki varsın la göklere çıkaranlar, Yarın iki kelamıyla yerin dibini gösterirler. Onun için söz konusu insansa ; güvenme, alışma, şaşırma... İnsanlar hayal kırıklığıdır..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O uyuduysa benim için gün bitmiştir diyenlere sesleniyorum. Yalnızlar için gece yeni başladı. 🌙
Altını çizdiğim bir kitabı birine verirken çekinirim. Sanki yaralarımı teslim ediyormuş gibi, sanki "bak benim buralarım çok ağrıyor" der gibi...
Sana bir şiirler olmuş sevgilim.Yüzün, gözün söz içinde. Hangi imla kitabına baksam, "ben" den ayrı yazılıyorsun. Özdemir Asaf
"Ya sırtımıza alıp taşıyoruz, Ya ayağımızın altına alıp çiğniyoruz, Öğrenemedik bi türlü yan yana yürümeyi..." ~Ömer Hayyam~
Edebiyat