Bella

Bella
@BellaGamze
İnsanların veremediği mutluluğu bir fincan kahvede buldum; göstermedikleri samimiyeti kitaplarda okudum.
Unutma, yaparsın demiyorum sana! Ama sen "yaparım" de kendine… "İNSANIN KANATLARI GAYRETİDİR!" Mevlânâ.
Sayfa 64·Kitabı okudu
Reklam
İnsan çevresindekilere aynadır, Ne gösterirse onu alır! Ne verirse o hakkıdır!
Sayfa 54·Kitabı okudu
Dostluk her zaman birlikte olmak demek değildir; bir araya geldiğinde kaldığın yerden devam edebilmektir.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Ağlamak; ağlatmaktan daha güçlü bir duruştur!
Sayfa 51·Kitabı okudu
"Ağlamak 1 saat sonrasında çekeceğin baş ağrısını ortadan kaldırır, seni rahatlatır, ferahlık verir sana, zihnini açar, vücudunu gevşetir, hatta güçsüz gözükmemek için ağlamayanlar bunu da yanlış bilir, ağlamak bir güç göstergesidir!
Sayfa 50·Kitabı okudu
Reklam