Bella

Bella
@BellaGamze
İnsanların veremediği mutluluğu bir fincan kahvede buldum; göstermedikleri samimiyeti kitaplarda okudum.
Dua ile, sabır ile deneye deneye… Unutma ki hiçbir şey için geç değil, deneye deneye bulacaksın, içindeki mucizeye inanamayacaksın…
Sayfa 28·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kendine ihtiyacın var ise kendini kendinden esirgeme!
Sayfa 24·Kitabı okudu
ÖNCE ALLAH'A, SONRA KENDİNE İNAN, ALLAH SENİNLE İSE İMKANSIZ YOKTUR! Kün fe yeküm in! Ol der ve olur!
Sayfa 18·Kitabı okudu
İkna olmak ile inanmak çok farklı iki kelimedir ama biz çoğu zaman anlamları ve kavramları birbirini karıştırıyoruz.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Unutma dostum: "BAŞKASININ AKLIYLA YAŞAYAN BAŞKASININ HAYATINI YAŞAR!”
Sayfa 16·Kitabı okudu