"Birini tanımaya giden en hızlı yolun kitaplığındaki şeylere bakmak olduğunu düşünmüşümdür hep. Özellikle dekorasyon amaçlı havalı bir şey değil de, dürüst bir kitaplıksa."
Sarah Jio'nun yine nasıl bu kadar çabuk bittiğini anlamadığım bir kitabı daha. Yormayan ve merak duygusunu canlı tutan bir kitap. Her ne kadar içerik olarak Sarah Jio'nun önceki kitaplarına benzese de büyük bir keyifle okudum. Kitaptan bahsedecek olursam iki farklı hikaye, iki farklı kadın karakterimiz var. Biri 1943 Alman askerlerinin işgalindeki Paris'de yaşayan Celine, diğeri ise 2009 Paris'inde yaşayan Caroline. İki karakterimizin yolu bir şekilde kesişiyor ve ikisinin bir ortak yönü var. Kitap ayrıca tarihî bir yöne de sahip. Hitler'in askerleri tarafından çeşitli zulme uğramış insanların hayatlarına da değiniyor. Okuyacaklara şimdiden keyifli okumalar dilerim.